26 de maio de 2020

Día 42

MARTES
🎵🎶🎼-MT-LC-CS-LG
MT
Correximos páxina 194/195 (1,2,3,4);
Imos repasar o tempo e os cartos.
Facemos da páxina 197 (1,2,3)
Facemos da páxina 198 (1,2)

LC
Correximos páxina 207;
Soluciones
1 Con. De. Hasta. Bajo. Sin.
2 R. M.: Café con leche. Zapatos de tacón. Vaso con agua.
3 Desde. Entre. Con, sin. En.
4 Disyuntiva: o. Copulativa: y. Adversativa: pero.
5 Ni. O. E. Sino. E.
6 Copulativas: ni, e, e. Disyuntiva: o. Adversativa: sino.
7 ¡Oh!: para expresar sorpresa, pena o alegría. ¡Lástima!:
para expresar pesar ante algo que no sucede como se esperaba. ¡Ay!: para expresar muchos y muy diversos esta- dos de ánimo, especialmente aflicción o dolor.
8 R. L.
9 Bajo: Debajo de... De poca altura. Piso inferior de las casas. Ir abajo. Con poco volumen.
10 R. M.: Para, hacia, u, pero, en, sin. R. L. 
Otras actividades
•   Jugar a usar preposiciones. Explique a los alumnos que van a jugar a crear oraciones en las que aparezca una preposición. Deberán seguir el orden de la lista de las preposiciones que aparece en el libro.
Imos repasar en ortografía o punto e a coma.
Repasa ben o cadro da páxina 208. 
E como práctica fai os exercicios 1,2,3,4, e un dos dictados graduados, das páxinas 208-209.


CS
Correximos páxina 123;
Aprender a aprender. A elaboración de táboas permite o emprego desta competencia.
Traballa coa imaxe
•   As rutas que seguiu Colón durante as súas viaxes a América.
•   A cor vermella empregouse para as viaxes de ida, e o ver- de, para as de volta.
•   Colón no súa primeira viaxe saíu de Palos de la Frontera e  navegou ata as illas Canarias. Desde aí seguiu cara ao oes- te, ata alcanzar a illa de San Salvador.
Na súa cuarta viaxe, saíu de Sevilla, parou nas illas Canarias, chegou ata a illa Guadalupe, baixou ata o istmo de Panamá, volveu a La Española, de onde regresou a Sanlúcar  de Barrameda.
Solucionario:
1 Causas: avances na navegación, como novos instrumentos de orientación, como o compás e o astrolabio; novas embarcacións, como a carabela; e mapas máis precisos. 
Consecuencias: España conquistou gran parte de América e converteuse nun poderoso imperio; o comercio mundial creceu; chegaron a Europa plantas e produtos descoñecidos ata entón; espertouse o interese polas viaxes e ampliouse o coñecemento da fauna, a flora e a xeografía do mundo; estendéronse o castelán e a relixión católica.
2 A Asia. Non o conseguiu, porque entre Europa e Asia encontrou un continente novo, América.
3 Débese a que os españois estenderon o castelán en América.
Seguimos co tema e estudamos para a próxima sesión de Sociais, O reinado dos Reis Católicos. Páxinas 124-125.
Facemos o traballa coa imaxe da páxina 124; e as actividades 1,2,da páxina 125.

LG
Correximos páxina 217;
Solucións
1   RM. • pedriña, pedraza. • gatiño, gatazo. • manciña, manaza. 
• mochiliña, mochilaza. • libriño, librazo. • tendiña, tendaza. 
2   • Nin (conxunción) é roxo nin (conxunción) moreno: ten o  pelo castaño. • Veu de (preposición) Ourense, pero (conxunción) vive en (preposición) Santiago. • Queres unha mazá ou (conxunción) un plátano? • Fai todo con (preposición) axilidade 
e sen (preposición) medo.
3   • Castelao (1886-1950) foi un artista polifacético. • Em- barquen pola porta seis –anunciou a azafata con voz clara.  • Coñecín unha señora que traballa na ONU (Organización das  Nacións Unidas). 
4   Actividade de ditado. 
Autoavaliación
1. b. 2. b. 3. a. 4. b. 5. a. Competencias
Aprender a aprender. As preguntas de Autoavaliación permítenlles aos alumnos saber que contidos da unidade asimilaron correctamente e cales lles crean aínda algunha dúbida.
Lemos en voz alta a lectura das páxinas 220-221.
Como actividades de competencia lectora fai os exercicios:
2,3,4,5,6 da páxina 222.


Ningún comentario:

Publicar un comentario

Grazas polos teus comentarios e aportacións.