25 de maio de 2020

Día 41

💂-MT-LC-🎨-🏄

MT
Correximos páxina 193 (10-11-12-13);
Imos traballar hoxe con pictogramas.
Páxinas 194-195; Exercicios 1,2,3,4.

LC
Correximos páxina 205; 
Sugerencias didácticas
Comience explicando a sus alumnos que en el lenguaje cotidiano utilizamos expresiones que no tienen un significado literal, como, por ejemplo, ser un plomo o estar como un cencerro. A continuación, pida a un alumno que lea el cuadro de  información y aclare usted las dudas.
Al terminar la actividad 3, puede proponer a los niños que  sustituyan en el texto esas frases hechas por otras expresiones que signifiquen lo mismo. Procure que los niños adviertan  el valor expresivo que tienen las frases hechas y cómo estas  enriquecen el idioma.
Soluciones
1   Nos aterrorizó. 
2   Írsele a alguien el santo al cielo: olvidársele lo que iba a  decir o lo que tenía que hacer. Coger el toro por los cuernos:  Afrontar resueltamente una dificultad.
3   Mi abuelo es el que lleva la batuta. Mi abuelo es el que  parte el bacalao.
4   Con buena suerte o prosperidad. Desbaratadamente, sin  orden ni concierto. Que llega oportuna e inesperadamente.
5   Gato. Montaña. Engañar con algo inferior y semejante.  Darle demasiada importancia a una cosa que no la tiene.
6   Mano. Papel. 
7   R. L.

Repasamos moi ben as preposicións, conxuncións e interxecións, páxina 206;
Fai a páxina 207 completa.

🎨
En Plástica temos o traballo do caderno interactivo. 
Tedes ata o día luns 8 de xuño para mandarme un vídeo cortiño presentando o teu lapbook. 

Aviso:Esta semana non poderemos ter a videoconferencia o mércores porque estarei no colexio na entrega de material.
Pasámola para o venres, xa vos aviso antes coa hora e o enlace.
Ata mañán!✋ 

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Grazas polos teus comentarios e aportacións.