MT-CS-🏃-LG-VA
Bos días!
MT
Correximos a páxina 176(5,6,7,8)
Imos coa páxina seguinte, a 177 e facemos os exercicios 9,10,11 e ERES CAPAZ DE...
CS
Correximos a páxina 115(1,2,3)
Competencias
Aprender a aprender. A elaboración dun resumo e un es- quema sobre os musulmáns e os reinos cristiáns e a análise dun bosquexo serven aos alumnos para repasar a información da unidade. Ademais, estas técnicas de aprendizaxe axudan a mellorar esta competencia.
Solucionario
1 Resumo. Visigodos / Toledo / latín / romanas / cristiá. Musulmáns / al-Ándalus.
Emirato /califa /califato.
Taifas.
Norte / Reconquista / musulmáns / oito. Batalla de Las Navas de Tolosa / Granada.
2 Táboa. Al-Ándalus. A musulmá. / A mesquita. / En grupos, segundo a súa relixión: musulmáns, muladís, mozárabes e xudeus. / No campo. / O alcázar, que era un palacio fortifi- cado e mesquitas, lugares de oración.
Reinos cristiáns. A cristiá. / As igrexas e catedrais. / Esta- mentos: nobreza, clero e campesiños. / No campo en aldeas. / Murallas, para protexer as cidades; catedrais, edificios destacados das cidades; concellos e palacios.
3 Bosquexo. R. G. Deberán marcar o minarete, a sala de oracións e o patio.
Seguimos coas actividades finais de repaso do tema.
Imos á páxina 116 e facemos os exercicios (1,2,3,4,5,6 e 7)
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
LG
LG
Correximos páxina 193 (1,2,3,4)
Suxestións didácticas
A propósito da actividade 4, coméntelles aos alumnos que as palabras que se forman con diminutivos non adoitan incluírse no dicionario, porque iso faríao demasiado extenso. Cando aparecen, adoita ser porque a palabra en diminutivo ten hoxe un significado diferente da palabra primitiva.
Solucións
1 • CORTES (última columna). • TEAR (6.a liña). • ESTA- CADA (1.a liña). • GANDEIRO (7.a liña). • CELEIRO (4.a liña). • CABANA (2.a liña).
2 1. aixada. 2. lanza. 3. vasilla. 4. arpón. RL.
3 Hoxe é o aniversario do meu curmanciño (curmán) Xián,a quen lle teño moito cariño, e merqueille un regalico (regalo): un poboado prehistórico en miniatura. Ten de todo: unhas cortes con cabaliños (cabalo) e vaquiñas (vaca), un campo con tomatiños (tomate) e pementiños ( pemento), as cabaniñas (cabana) típicas da época neolítica e unha morea de bonequiños (boneco) que representan as persoas. É unha pasada!
4 Están formadas por un sufixo diminutivo canciño e areíña.
Competencias
Aprender a aprender. Na actividade 4 os alumnos progresarán no uso do dicionario e poderán constatar que hai palabras que rematan en -iño e -iña que non son sufixos, como é o caso de adiviña e aloumiño.
Estudamos/repasamos as preposicións, conxuncións e interxeccións (Páxina 194) e facemos os exercicios 1,2,3,4,5,6 e elabora o teu resumo da páxina 195.
VA💭
Preparamos a reunión de equipo do próximo mércores.
Imos aproveitar cada mércores para facer unha actividade de cada materia.
O próximo mércores "Lectura de relatos cortos" en LC.
Prepara unha breve historia, en castelán, non máis de 20 liñas, tema libre o unha das 100 propostas que vos deixo no seguinte enlace e na reunión do próximo mércores facemos a lectura en voz alta dos 21 relatos.
100 ideas para fomentar la escritura creativa
TEXTO NARRATIVO
TEAM
Preparamos a reunión de equipo do próximo mércores.
Esta primeira reunión foi unha toma de contacto, vímonos, saudámonos, sabemos como funciona a videoconferencia e o sinxelo que é.
Fixéchedelo moi ben, foi unha alegría falar con vós, estades moi maiores, responsables e traballando moito😍
O próximo mércores "Lectura de relatos cortos" en LC.
Prepara unha breve historia, en castelán, non máis de 20 liñas, tema libre o unha das 100 propostas que vos deixo no seguinte enlace e na reunión do próximo mércores facemos a lectura en voz alta dos 21 relatos.
100 ideas para fomentar la escritura creativa
TEXTO NARRATIVO
Ata o martes👋👋
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Grazas polos teus comentarios e aportacións.