MT-NT-LG-LC-💂
Comezamos a mañán con MT;
Correximos;
Páxina 171(1,2,cálculo mental)
SOLUCIÓNS
Seguimos coas relacións entre as unidades de masa;
Fai os exercicios 1,2,3 da páxina 172.
SOLUCIÓNS
Seguimos coas relacións entre as unidades de masa;
🌴
NT;
Correximos a páxina 51.
SOLUCIÓNS
Hoxe le amodo a páxina 52; O sistema nervioso, estuda con resúmenes, esquemas, debuxos.
Fai o comprende, pensa e investiga desta páxina 52 = 1,2,3.
Correximos o próximo día de NT.
As solucións son as do día de hoxe(Un erro)
Aquí van as da páxina 51
Solucións; Páxina 51
SOLUCIÓNS
Hoxe le amodo a páxina 52; O sistema nervioso, estuda con resúmenes, esquemas, debuxos.
Fai o comprende, pensa e investiga desta páxina 52 = 1,2,3.
Correximos o próximo día de NT.
As solucións son as do día de hoxe(Un erro)
Aquí van as da páxina 51
Solucións; Páxina 51
🌴
LG;
Correximos a páxina 186 (1 ao 5);
Suxestións didácticas
Recoméndelles aos alumnos que intenten resolver as activi- dades sen consultar a teoría. Ao acabar, poden consultala e corrixirse eles mesmos. Na actividade 2, solicítelles que digan que significado lle achega cada prefixo á palabra.
Solucións
1 • Algunhas palabras novas fórmanse por sufixación, é dicir, engadindo ao final dunha palabra unha partícula chamada sufixo. • Escribimos guión (-) ao final da liña cando se parte unha palabra que continúa na seguinte liña.
2 Os adverbios. Son palabras invariables que expresan circunstancias de lugar, tempo, modo e cantidade; expresan afirmación, negación e dúbida.
3 RM. • -eiro ▶ cesteiro, carpinteiro. • -eira ▶ figueira, claudieira. • -ista ▶ artista, lingüista. • -oso ▶ rancoroso, gracioso. • -án ▶ compostelán, fisterrán. • -izar ▶ agudizar, aterrorizar. • -ismo ▶ activismo, alpinismo. • -al ▶ arrozal, eucaliptal.
4 mañá (tempo), cedo (tempo), posiblemente (dúbida), moito (cantidade), mellor (modo), amodo (modo), axiña (tem- po), aquí (lugar), non (negación).
5 • En noite porque non se poden separar as vogais do ditongo. • En aloxarse porque non se pode deixar unha vogal soa ao final da liña. • En percorrido porque non se poden separar os dígrafos. • En Londres porque non se pode separar ese grupo consonántico.
Seguimos coas actividades finais;
Páxina 187, (1,2,3,4,5) tamén a autoavaliación. Pide axuda co ditado.
🌴
LC;
Correximos a páxina 178;
Soluciones
1 R. M.: Está prohibido molestar a los animales.
2 Zanahorias, cacahuetes, cohete. R. L.
3 Almohadilla, almohadillado, almohadón. Mohoso, enmohecer, enmohecido.
4 Ahuecar, porque el diptongo ue va precedido de una vocal. Las demás palabras, porque se han formado a partir de otras que empiezan por h.
5 Rehén, prisionero; mohín, gesto; tahona, panadería; alhaja, joya.
6 R. L.
Seguimos coa ortografía, pasamos á páxina 179; exercicios ( do 7 ao 14 )
Pide axuda cos ditados graduais.
E rematamos a mañán con;
💂
Se non vexo mal non hay soluciones de Natura is que se fixer on o día 1u/04/20
ResponderEliminar