VENRES
MT-NT-LG-💂-LC
MT
Correximos;
Páxina 167; (1,2,3)
Imos cos exercicios de hoxe: Páxina 168 (1,2,3); Páxina 169 (4,5,6,7)
NT
Correximos a páxina 50 (1,2)
1. Do gusto, as papilas gustativas da lingua; do olfato, a pituitaria.
2. Transmiten impulsos nerviosos, xerados na pituitaria, ata o cerebro.
De tarefa hoxe estuda o tacto e fai as actividades 3,4,5,6 da páxina 51.
LG
Temos que correxir a páxina 181, imos entón:
Solucións
Actividade de coñecementos previos. 1. lonxe ▶ lugar. 2. onte ▶ tempo. 3. moito ▶ cantidade. 4. amodo ▶ modo.
1 • daquela (tempo). • moito (cantidade). • rapidamente (modo). • alí (lugar).
2 RM. 1.o globo: certamente (de afirmación); bastante (cantidade) / 2.o globo: posiblemente seis (dúbida) ; máis ca vós (cantidade) / 3.o globo: quizais (dúbida); non (negación) / 4.o globo: ben (modo); estupendamente (modo).
3 RM. • Os teus curmáns van hoxe ao cine. • Resolveu correctamente o problema. • Na festa comeu bastante de todo.
• Disque lograron alcanzar a meta.
4 • Quen moito abarca, pouco aperta. • Nunca choveu que non escampase.
5 bastante / pouco / moito.
6 • Xoana nunca contesta ariscamente. • Teu irmán corre pouco. • Acaso está rindo? • Van abrir unha tenda proximamente. /
• nunca (tempo); ariscamente (modo) • pouco (cantidade) • acaso (dúbida) • proximamente (tempo).
Resumo. Os adverbios son palabras invariables que expresan circunstancias de lugar, de tempo, de modo e de cantidade. Tamén hai adverbios que expresan afirmación, negación e dúbida.
Hai distintas clases de adverbios dependendo da circunstancia que expresen. Algúns dos tipos máis frecuentes son os adverbios de lugar, os de tempo, os de modo, os de cantidade, os de afirmación, os de negación e os de dúbida.
Outras actividades
Ordenar adverbios. Algúns adverbios presentan graduacións diferentes dunha mesma circunstancia. Déalles aos alumnos os adverbios das seguintes series, de xeito desordenado, e pídalles que os ordenen de forma gradual.
– Dunha cantidade menor a unha maior: nada - pouco - algo - abondo - demasiado - moito
– Dun tempo anterior a un tempo posterior: antonte - onte - hoxe - agora - mañá - pasadomañá
Competencias
Aprender a aprender. O resumo do apartado de Gramática desta unidade axudaralles aos alumnos a identificar a información principal e a interiorizala.
Hoxe de tarefa, imos coa ortografía.
A partición de palabras. O guión. Páxina 182.
Estuda o cadro, e fai todos os exercicios da páxina 182 e 183. Pide axuda co ditado.
💂
Primeiro correximos a páxina 175.
Sugerencias didácticas
Pida a algún niño que recuerde en voz alta qué son los sufijos. Después, lea el recuadro informativo y haga referencia a la ilustración intentando que presten especial atención al tamaño de la maleta.
Una vez realizada la actividad 1, pida a los alumnos que separen la raíz y el sufijo de cada palabra.
Proponga a los alumnos que intenten añadir palabras sobre los viajes a las propuestas del Vocabulario avanzado.
Soluciones
1-Aumentativo: montonazo, mujerona, caserón, muchachote, narizota. Diminutivo: papelito, vientecillo, carrito, maletín.
2- Peluquín, casazas, cucharilla, perrazo
3- Bolso, bolsito, bolsazo. Libro, librito, librazo. Vaso, vasito,
vasazo.
4- Tortuguita, manita, botellita. Pisazo, cochazo, hotelazo.
5- Paradón, golazo, partidazo.
6- Fastidio.
7- R. L.
Otras actividades
• Decir aumentativos y diminutivos. Pida a los alumnos que digan dos aumentativos y dos diminutivos que creen que pudieran utilizar. Haga que cada niño lea en voz alta las palabras que ha escrito.
Hoxe de tarefa, tes que estudar a clasificación dos tempos verbais, páxina 176, 177.Como actividades facemos do 1 ao 8 (inclusives) da páxina 177.
🙌
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Grazas polos teus comentarios e aportacións.