XOVES
MT-CS-🏂🏃🏄-LG-Valores
MT
Empezamos correxindo;
Páxina 166(1,2,3)
Unha vez que correxiches, pasamos á páxina 167, estuda os submúltiplos do litro, "cadro", e fai os exercicios 1 e 2 e o cálculo mental desta mesma páxina 167.
🎋
CS
Correximos;
Seguimos estudando o tema; Le, comprende, fai un esquema, un resumo, das páxinas 108-109; "Os reinos cristiáns". A continuación fai as actividades 1,2,3 e 4 da páxina 109.
🏂🏃🏄
LG
Temos que correxir a páxina 178 (Do 1 ao 11)
Solucións
1 • 1903. • O cónsul alemán en Cuzco. • 1968. • Ata os 83. 2 Maria Reiche. / 15 de maio de 1903. / Dresden (Alemaña). /xuño de 1998. / Nazca (Perú).
3 • Universidade Técnica de Dresden. Matemáticas, xeografía, física, pedagoxía e arqueoastronomía. • Foi institutriz dos fillos do cónsul alemán en Cuzco. • Foi tradutora en Lima.
4 Paul Kosok ▶ Científico que estudaba as liñas de Nazca e que animou a Maria a investigalas. Phyllis Pitluga ▶ Astrónoma que relevou a Maria Reiche na investigación das liñas.
5 • 1932 ▶ Chega a Perú. • 1941 ▶ Kosok retírase. • 1986 ▶ Reiche retírase.
6 • Os habitantes de Nazca. • De Maria Reiche. Porque non entendían o que facía. • A Princesa da Pampa.
3 • Universidade Técnica de Dresden. Matemáticas, xeografía, física, pedagoxía e arqueoastronomía. • Foi institutriz dos fillos do cónsul alemán en Cuzco. • Foi tradutora en Lima.
4 Paul Kosok ▶ Científico que estudaba as liñas de Nazca e que animou a Maria a investigalas. Phyllis Pitluga ▶ Astrónoma que relevou a Maria Reiche na investigación das liñas.
5 • 1932 ▶ Chega a Perú. • 1941 ▶ Kosok retírase. • 1986 ▶ Reiche retírase.
6 • Os habitantes de Nazca. • De Maria Reiche. Porque non entendían o que facía. • A Princesa da Pampa.
7 1974 / autoridades peruanas / 1994 / UNESCO.
8 Cando se fala moito del.
9 RM. Son unhas liñas trazadas no solo do deserto que for- man unhas figuras enormes só apreciables desde o aire. Reiche deunas a coñecer ao mundo cando as fotografou des- de unha avioneta.
10 e 11 RL.
Competencias
Competencia social e cívica. Na actividade 10, os alumnos deben reflexionar sobre o exemplo de firmeza e a actitude infatigable de Maria Reiche, que loitou moitos anos por conservar unha manifestación cultural que os demais non coñecían.
Hoxe imos a repasar o adverbio, estuda moi ben a páxina 180 e fai os 6 exercicios da páxina 181 máis elabora o teu resumo.
8 Cando se fala moito del.
9 RM. Son unhas liñas trazadas no solo do deserto que for- man unhas figuras enormes só apreciables desde o aire. Reiche deunas a coñecer ao mundo cando as fotografou des- de unha avioneta.
10 e 11 RL.
Competencias
Competencia social e cívica. Na actividade 10, os alumnos deben reflexionar sobre o exemplo de firmeza e a actitude infatigable de Maria Reiche, que loitou moitos anos por conservar unha manifestación cultural que os demais non coñecían.
Hoxe imos a repasar o adverbio, estuda moi ben a páxina 180 e fai os 6 exercicios da páxina 181 máis elabora o teu resumo.
🎋
Rematamos con valores;
Lou
Una reflexión sobre el acoso escolar desde el punto de vista de quienes observan las situaciones de acoso pero que no se deciden a actuar. En este caso, el testigo de los abusos perpetrados por un niño hacia el resto de sus compañeros es una especie de monstruo de ‘objetos perdidos’ que vive en una caja del patio del colegio. Su nombre es Lou y decide llevar a cabo un plan para darle una lección al acosador.
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Grazas polos teus comentarios e aportacións.