Xoves
MT-CS-EF-LG-VALORES
Coma sempre empezamos correxindo MT, imos entón!
Páxina 159, exercicios 4,5,6 e cálculo mental.
Preme no enlace e accede as solucións:
Para mañán venres fai os seguintes exercicios 1,2,3,4,5,6,7 e 8 da páxina 160.
Correximos mañán.
💫
En CS correximos o “Traballa coa imaxe” da páxina 104.
Traballa coa imaxe
- • O morado representa o territorio cristián e o amarelo, o de al-Ándalus.
- • É máis extensa a zona de al-Ándalus.
- • Ao territorio musulmán.
- • Aparecen sinaladas Pamplona, Palencia, Zaragoza, Toledo, Mérida e Córdoba.
Le e estuda a páxina 105 e fai as actividades 1, 2, e 3 desta mesma páxina.Mira estos vídeos sobre “Os reinos xermanos e a conquista musulmá”(Completan a información das páxinas 104-105 e axudan a comprender mellor o tema.)O final do Imperio romanoA conquista musulmáOs reinos de taifas💫En LG imos as actividades finais.Hoxe fai os exercicios 1,2,3,4 e 5 da páxina 172, mañán venres correximos e facemos a páxina seguinte.💫E para rematar o día un vídeo sobre a amistade(Nos muestra a un grupo de niños pequeños que habitan en un barrio de escasos recursos y como la amistad conlleva entrañables y bonitos momentos, así como compartir lo que se tiene. Este cortometraje de animación empieza con el hallazgo que una mañana uno de ellos encuentra: una pluma para colorear.)Cres que os nenos e nenas deste poblado son bos compañeiros? Por que?Como consiguen facer as cometas?Quen consigue os materiais?Cres que é fácil colaborar deste xeito? Por que?Por que choraba a nena que non podía facer voar a cometa? Como se soluciona?Cita algunhas das cousas que viches no vídeo que favorezcan o compañeirismo.
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Grazas polos teus comentarios e aportacións.