2 de abr. de 2020

Día 12

Xoves
MT-CS-EF-LG-VALORES

Coma sempre empezamos correxindo MT, imos entón!
Páxina 159, exercicios 4,5,6 e cálculo mental.
Preme no enlace e accede as solucións:


Para mañán venres fai os seguintes exercicios 1,2,3,4,5,6,7 e 8 da páxina 160
Correximos mañán.
💫 
En CS correximos o “Traballa coa imaxe” da páxina 104.
Traballa coa imaxe
  • •   O morado representa o territorio cristián e o amarelo, o de al-Ándalus.
  • •   É máis extensa a zona de al-Ándalus.
  • •   Ao territorio musulmán. 
  • •   Aparecen sinaladas Pamplona, Palencia, Zaragoza, Toledo, Mérida e Córdoba.

    Le e estuda a páxina 105 e fai as actividades 1, 2, e 3 desta mesma páxina
    Mira estos vídeos sobre “Os reinos xermanos e a conquista musulmá”
    (Completan a información das páxinas 104-105 e axudan a comprender mellor o tema.)

    O final do Imperio romano
    A conquista musulmá
    Os reinos de taifas
    💫
    En LG imos as actividades finais. 
    Hoxe fai os exercicios 1,2,3,4 e 5 da páxina 172, mañán venres correximos e facemos a páxina seguinte.
    💫 

    E para rematar o día un vídeo sobre a amistade
    (Nos muestra a un grupo de niños pequeños que habitan en un barrio de escasos recursos y como la amistad conlleva entrañables y bonitos momentos, así como compartir lo que se tiene. Este cortometraje de animación empieza con el hallazgo que una mañana uno de ellos encuentra: una pluma para colorear.)

    Cres que os nenos e nenas deste poblado son bos compañeiros? Por que?
    Como consiguen facer as cometas?
    Quen consigue os materiais?
    Cres que é fácil colaborar deste xeito? Por que?
    Por que choraba a nena que non podía facer voar a cometa? Como se soluciona?
    Cita algunhas das cousas que viches no vídeo que favorezcan o compañeirismo.




Ningún comentario:

Publicar un comentario

Grazas polos teus comentarios e aportacións.