MARTES
🎷🎸🎺🎻-MT-LC-CS-LG
MT
Correximos páxina 206; 1,2,3,4.
Imos co repasa. Páxina 207. Hoxe facemos os exercicios e mañán os problemas. Fai hoxe os exercicios 1,2,3,4,5,6, da páxina 207.
LC
Correximos a páxina 220;
Sugerencias didácticas
Antes de realizar la actividad 10, sugiera a sus alumnos que reflexionen sobre la lectura e intenten definir el término sibarita con sus palabras.
Soluciones
1 En Italia. En el pasado.
2 En Crotona. En el límite de ambas ciudades.
3 Un sibarita no había podido dormir una noche porque una de las plumas de su lecho estaba doblada y le molestaba.
4 Que bailaban. No sabían moverse, andar, trotar o cabalgar con normalidad cuando oían la música.
5 A los músicos. Para hacer bailar a los caballos sibaritas.
6 R. M.: Los dos ejércitos avanzaron y cuando estaban muy próximos, los músicos comenzaron a tocar. Entonces, los caballos sibaritas empezaron a dar vueltas sobre sí mismos sin obedecer a sus amos. El ejército de Crotona se echó encima del sibarita y venció.
7 R. L.
8 R. M.: Porque los habitantes de Crotona sentían envidia del poder de Síbaris. Por su excesivo refinamiento: habían enseñado a bailar a los caballos.
9 Introducción: las diez primeras líneas. Relato histórico: el resto.
10 Persona a la que le gustan mucho el lujo y los placeres refinados. En la parte introductoria.
11 R. L.
Imos repasar hoxe os refráns.
Estuda o cadro da páxina 221.
Fai os exercicios 1,2,3,4,5,6 desta páxina 221.
CS
Correximos páxina 131;
Solucionario
1 Resumo. Compás / carabela / mapas. Isabel de Castela / Fernando de Aragón / Aragón / Reis Católicos / Granada / cristiá / Santo Tribunal da Inquisición. 1492 / Cristovo Colón / América. Austrias / Filipe II / Europa / África / América / Asia.
2 Esquema. Os Reis Católicos. Posesións territoriais: Europa, África, América. Reformas para reforzar o seu poder: creación da Santa Irmandade; nomeamento de corrixidores e vicerreis; organización dos terzos.
3 Táboa. Incas. Zona que ocupaban: territorio actual de Perú, Ecuador e parte de Bolivia. Forma de goberno: emperador denominado inca. Cultura: eran politeístas.
Maias. Zona que ocupaban: territorio do sur do actual México, Guatemala e Honduras. Forma de goberno: cidades independentes gobernadas por un xefe. Cultura: eran politeístas e alcanzaron un gran desenvolvemento artístico e científico.
Aztecas. Zona que ocupaban: val de México. Forma de goberno: eran gobernados por un emperador. Cultura: eran politeístas.
Para a próxima sesión de Sociais fai os exercicios 1,2,3,4,5,6 e 8, das páxinas 132-133
LG
Correximos a páxina 232;
Solucións
1 • Os xentilicios son as palabras que indican o lugar de onde é unha persoa, un produto, etc. Xeralmente fórmanse engadíndolle un sufixo ao nome de lugar correspondente. • Os textos reúnen catro características: expresan mensaxes completas; neles, as ideas aparecen ordenadas; as oracións que os forman desenvolven o mesmo tema e relaciónanse dun modo lóxico e coherente a través de conectores. • Utilízanse os puntos suspensivos para indicar que unha enumeración está incompleta e para sinalar que unha oración se interrompe para expresar sorpresa, dúbida, temor ou desilusión. • Os personaxes dunha narración son os que protagonizan as accións que se narran. Hainos de dous tipos: os protagonistas, que teñen o papel máis importante da historia, e os secundarios, que teñen un papel menos importante.
2 Oración. Suxeito: léxico: representado por medio dunha palabra ou dun grupo de palabras; gramatical: representado por medio do número e da persoa do verbo. Predicado: núcleo: verbo en forma persoal; complementos.
3 Lugo / A Guarda / Allariz / Da comarca de Bergantiños. 4 RL.
5 Que dis, que comiches... tres xeados de chocolate? / Á
miña festa virán Iria, Ana, Xoel... e moitos amigos máis! / Comprei unha rifa e... tocoume a min a bicicleta!
Competencias
Aprender a aprender. Cando os alumnos completen o es- quema da actividade 2, anímeos facer outro en que sinteticen a información gramatical sobre o texto.
Imos co repaso acumulativo;
Páxina 233; Fai os exercicios 1,2,3,4,5 e a autoavaliación.
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Grazas polos teus comentarios e aportacións.