9 de xuño de 2020

Día 52

MARTES
🎷🎸🎺🎻-MT-LC-CS-LG

MT
Correximos páxina 206; 1,2,3,4.
Imos co repasa. Páxina 207. Hoxe facemos os exercicios e mañán os problemas. Fai hoxe os exercicios 1,2,3,4,5,6, da páxina 207. 

LC
Correximos a páxina 220;
Sugerencias didácticas
Antes de realizar la actividad 10, sugiera a sus alumnos que  reflexionen sobre la lectura e intenten definir el término sibarita con sus palabras. 
Soluciones
1   En Italia. En el pasado.
2   En Crotona. En el límite de ambas ciudades.
3   Un sibarita no había podido dormir una noche porque una  de las plumas de su lecho estaba doblada y le molestaba.
4    Que bailaban. No sabían moverse, andar, trotar o cabalgar con normalidad cuando oían la música.
5   A los músicos. Para hacer bailar a los caballos sibaritas.
6   R. M.: Los dos ejércitos avanzaron y cuando estaban muy  próximos, los músicos comenzaron a tocar. Entonces, los caballos sibaritas empezaron a dar vueltas sobre sí mismos sin  obedecer a sus amos. El ejército de Crotona se echó encima  del sibarita y venció.  
7   R. L.
8   R. M.: Porque los habitantes de Crotona sentían envidia  del poder de Síbaris. Por su excesivo refinamiento: habían enseñado a bailar a los caballos.
9   Introducción: las diez primeras líneas. Relato histórico: el  resto. 
10  Persona a la que le gustan mucho el lujo y los placeres refinados. En la parte introductoria.
11  R. L.
Imos repasar hoxe os refráns.
Estuda o cadro da páxina 221.
Fai os exercicios 1,2,3,4,5,6 desta páxina 221.


CS
Correximos páxina 131;
Solucionario
1 Resumo. Compás / carabela / mapas. Isabel de Castela / Fernando de Aragón / Aragón / Reis Católicos / Granada / cristiá / Santo Tribunal da Inquisición. 1492 / Cristovo Colón / América. Austrias / Filipe II / Europa / África / América / Asia.
2 Esquema. Os Reis Católicos. Posesións territoriais: Europa, África, América. Reformas para reforzar o seu poder: creación da Santa Irmandade; nomeamento de corrixidores e vicerreis; organización dos terzos.
3 Táboa. Incas. Zona que ocupaban: territorio actual de Perú, Ecuador e parte de Bolivia. Forma de goberno: emperador denominado inca. Cultura: eran politeístas.
Maias. Zona que ocupaban: territorio do sur do actual México, Guatemala e Honduras. Forma de goberno: cidades independentes gobernadas por un xefe. Cultura: eran politeístas e alcanzaron un gran desenvolvemento artístico e científico.
Aztecas. Zona que ocupaban: val de México. Forma de goberno: eran gobernados por un emperador. Cultura: eran politeístas.
Para a próxima sesión de Sociais fai os exercicios 1,2,3,4,5,6 e 8, das páxinas 132-133


LG
Correximos a páxina 232;
Solucións
1   • Os xentilicios son as palabras que indican o lugar de  onde é unha persoa, un produto, etc. Xeralmente fórmanse  engadíndolle  un  sufixo  ao  nome  de  lugar  correspondente.  • Os textos reúnen catro características: expresan mensaxes  completas; neles, as ideas aparecen ordenadas; as oracións  que  os  forman  desenvolven  o  mesmo  tema  e  relaciónanse  dun modo lóxico e coherente a través de conectores. • Utilízanse os puntos suspensivos para indicar que unha enumeración está incompleta e para sinalar que unha oración se interrompe  para  expresar  sorpresa,  dúbida,  temor  ou  desilusión. • Os personaxes dunha narración son os que protagonizan  as  accións  que  se  narran.  Hainos  de  dous  tipos:  os  protagonistas, que teñen o papel máis importante da historia,  e os secundarios, que teñen un papel menos importante.
2 Oración.  Suxeito:  léxico:  representado  por  medio  dunha palabra ou dun grupo de palabras; gramatical: representado por medio do número e da persoa do verbo. Predicado:  núcleo: verbo en forma persoal; complementos. 
3   Lugo / A Guarda / Allariz / Da comarca de Bergantiños. 4   RL.
5   Que dis, que comiches... tres xeados de chocolate? / Á 
miña  festa  virán  Iria,  Ana,  Xoel...  e  moitos  amigos  máis!  /  Comprei unha rifa e... tocoume a min a bicicleta!
Competencias
Aprender a aprender. Cando os alumnos completen o es- quema da actividade 2, anímeos facer outro en que sinteticen a información gramatical sobre o texto.
Imos co repaso acumulativo;
Páxina 233; Fai os exercicios 1,2,3,4,5 e a autoavaliación.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Grazas polos teus comentarios e aportacións.