19 de maio de 2020

Día 37

MARTES
🎷🎸🎺🎻🎹-MT-LC-CS-LG

MT
Correximos páxina 190 (1 ao 5) 
Solucións
Seguimos na páxina 190 e facemos os exercicios 6,7,8 e da páxina 191; 9, 10, eres capaz de...

LC
Correximos páxina 199 (1 ao 8)
Sugerencias didácticas
Recuerde a los niños la importancia de realizar actividades de  repaso como medio para comprobar el nivel de conocimientos adquirido.
Soluciones
1   Los dos términos se utilizan para indicar que un transpor- te va a salir de algún lugar, pero mientras zarpar se aplica a  los barcos, despegar se utiliza para los aviones, helicópteros  o cohetes.
2   Carabelas, góndola, yate, lancha.
3   R. M.: Pino, felicidad. Pino verde, felicidad enorme. 
4   Orientación: Debe escribir tiempos del verbo mugir.
5   Tío, Julián, carnicería. Podrías, dirección. Explicación, difícil. Geólogos, áreas, volcánicas.
6   No, porque un hiato es la presencia en una palabra de  dos vocales seguidas que pertenecen a sílabas diferentes;  por tanto, se necesitan al menos dos sílabas. Sí, porque un  diptongo es la unión de dos vocales en una sílaba.
7   Red, maíz, antifaz, avestruz. Son todas palabras agudas.  Maíz lleva tilde porque es un hiato y cuando en un hiato una  de las vocales es i o u tónicas, esta siempre lleva tilde. Las  demás palabras no se acentúan porque las palabras agudas  solo se acentúan cuando terminan en vocal, en n o en s.
8   Delante de consonante se escribe g y no j. Delante de  consonante se escribe b y no v. 
Lee en voz alta "Se necesita héroe" páxinas 202-203
Competencia lectora; Páxina 204; Exercicios 1,2,3,4,5,6.

CS
Seguimos coa historia de España. 
Estuda🙇a Idade Moderna; Páxinas 120-121;
Fai o "Traballa coa imaxe 1" páxina 120. 
E as actividades 1,2,da páxina 121.

LG
Correximos páxina 211;
Solucións
Actividade de coñecementos previos. • dúas árbores frondosas. • un libro moi groso. • o xersei azul escuro.
1 • O substantivo. Os adxectivos. • Vila. Unha.
2 Un verán inesquecible. / Miña avoa. / Tres amigos inse-
parables.
3 • un coche verde determinante: un; núcleo: coche; complemento: verde. • a nova médica determinante: a; complemento: nova; núcleo: médica. / o paciente determinante: o; núcleo: paciente. • os convidados determinante: os; núcleo: convidados. • tres pratos saborosos determinante: tres; núcleo: pratos; complemento: saborosos. • Rafa núcleo: Rafa. • ese amigo determinante: ese; núcleo: amigo.
4 RL.
5 Concordan co substantivo que funciona de núcleo do grupo nominal. (violinista pode ir en masculino ou en feminino singular; caraveis en masculino plural; clientes en masculino plural; arquitecta en feminino singular; lúa en feminino singular; tartaruga en feminino singular).
6 RM. • meu irmán. • unha mañá fría. • leite fresco. • tres follas cuadriculadas.
Resumo. Un grupo nominal é un conxunto de palabras que están agrupadas arredor dun substantivo. O seu núcleo é sempre un substantivo. Poden funcionar como determinan- tes no grupo nominal os artigos, os demostrativos, os posesivos, etc. Estas palabras aparecen diante do substantivo. Xeralmente, os adxectivos funcionan como complementos no grupo nominal.
Competencias
Aprender a aprender. Lémbrelles unha vez máis aos alumnos que realizar resumos dos contidos traballados axuda a saber cal é a información principal, a sintetizala e a interiorizala.
Imos coa ortografía; Os dous puntos; Estuda ben o cadro e fai os exercicios 1,2,3,4, aprendo como e excribe e pide axuda co ditado.Páxinas 212-213.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Grazas polos teus comentarios e aportacións.