MARTES
🎷🎸🎺🎻🎹-MT-LC-CS-LG
MT
Correximos páxina 190 (1 ao 5)
Solucións
Seguimos na páxina 190 e facemos os exercicios 6,7,8 e da páxina 191; 9, 10, eres capaz de...
Solucións
Seguimos na páxina 190 e facemos os exercicios 6,7,8 e da páxina 191; 9, 10, eres capaz de...
LC
Correximos páxina 199 (1 ao 8)
Sugerencias didácticas
Recuerde a los niños la importancia de realizar actividades de repaso como medio para comprobar el nivel de conocimientos adquirido.
Soluciones
1 Los dos términos se utilizan para indicar que un transpor- te va a salir de algún lugar, pero mientras zarpar se aplica a los barcos, despegar se utiliza para los aviones, helicópteros o cohetes.
2 Carabelas, góndola, yate, lancha.
3 R. M.: Pino, felicidad. Pino verde, felicidad enorme.
4 Orientación: Debe escribir tiempos del verbo mugir.
5 Tío, Julián, carnicería. Podrías, dirección. Explicación, difícil. Geólogos, áreas, volcánicas.
6 No, porque un hiato es la presencia en una palabra de dos vocales seguidas que pertenecen a sílabas diferentes; por tanto, se necesitan al menos dos sílabas. Sí, porque un diptongo es la unión de dos vocales en una sílaba.
7 Red, maíz, antifaz, avestruz. Son todas palabras agudas. Maíz lleva tilde porque es un hiato y cuando en un hiato una de las vocales es i o u tónicas, esta siempre lleva tilde. Las demás palabras no se acentúan porque las palabras agudas solo se acentúan cuando terminan en vocal, en n o en s.
8 Delante de consonante se escribe g y no j. Delante de consonante se escribe b y no v.
Lee en voz alta "Se necesita héroe" páxinas 202-203
Competencia lectora; Páxina 204; Exercicios 1,2,3,4,5,6.
Competencia lectora; Páxina 204; Exercicios 1,2,3,4,5,6.
CS
Seguimos coa historia de España.
Estuda🙇a Idade Moderna; Páxinas 120-121;
Fai o "Traballa coa imaxe 1" páxina 120.
E as actividades 1,2,da páxina 121.
Estuda🙇a Idade Moderna; Páxinas 120-121;
Fai o "Traballa coa imaxe 1" páxina 120.
E as actividades 1,2,da páxina 121.
LG
Correximos páxina 211;
Solucións
Actividade de coñecementos previos. • dúas árbores frondosas. • un libro moi groso. • o xersei azul escuro.
1 • O substantivo. Os adxectivos. • Vila. Unha.
2 Un verán inesquecible. / Miña avoa. / Tres amigos inse-
parables.
3 • un coche verde ▶ determinante: un; núcleo: coche; complemento: verde. • a nova médica ▶ determinante: a; complemento: nova; núcleo: médica. / o paciente ▶ determinante: o; núcleo: paciente. • os convidados ▶ determinante: os; núcleo: convidados. • tres pratos saborosos ▶ determinante: tres; núcleo: pratos; complemento: saborosos. • Rafa ▶ núcleo: Rafa. • ese amigo ▶ determinante: ese; núcleo: amigo.
4 RL.
5 Concordan co substantivo que funciona de núcleo do grupo nominal. (violinista pode ir en masculino ou en feminino singular; caraveis en masculino plural; clientes en masculino plural; arquitecta en feminino singular; lúa en feminino singular; tartaruga en feminino singular).
6 RM. • meu irmán. • unha mañá fría. • leite fresco. • tres follas cuadriculadas.
Resumo. Un grupo nominal é un conxunto de palabras que están agrupadas arredor dun substantivo. O seu núcleo é sempre un substantivo. Poden funcionar como determinan- tes no grupo nominal os artigos, os demostrativos, os posesivos, etc. Estas palabras aparecen diante do substantivo. Xeralmente, os adxectivos funcionan como complementos no grupo nominal.
Competencias
Aprender a aprender. Lémbrelles unha vez máis aos alumnos que realizar resumos dos contidos traballados axuda a saber cal é a información principal, a sintetizala e a interiorizala.
Imos coa ortografía; Os dous puntos; Estuda ben o cadro e fai os exercicios 1,2,3,4, aprendo como e excribe e pide axuda co ditado.Páxinas 212-213.
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Grazas polos teus comentarios e aportacións.