12 de maio de 2020

Día 32

MARTES
🎼-MT-LC-CS-LG

MT
Correximos; Páxina 184-185 (1,2);
Solucións
Seguimos na páxina 185 e facemos os exercicios 3,4,5,6.

LC
Correximos páxina 193 (1 ao 8)
Soluciones
1 Despacio, ayer, aquí, lejos, más, bien.
2 Aquí, lejos. Ayer. Despacio, bien. Más.
3 R. M.: Allí, poco, mañana.
4 También: afirmación. Quizás: duda. No: negación. Sí: afirmación.
5 R. M.: Allí. Deprisa. Pronto. Bastante. Despacio. Ahora. Mucho.
6 Fácilmente, lentamente, alegremente, amablemente, rápidamente, dulcemente, fuertemente, felizmente.
7 En el campo he caminado mucho. El postre está bastante rico. Porque en los otros casos se trata de determinantes indefinidos que concuerdan con sustantivos.
8 R. M.: Cerca, allí, bien, muy, bastante, luego, perfectamente.
Otras actividades
•   Hacer listas de adverbios. Diga a sus alumnos que hagan, en sus cuadernos, un cuadro con las clases de adverbios y que incorporen en él los ejemplos que se dan en el libro. Después, escriba otros adverbios en la pizarra, que ellos deberán incluir en el apartado correspondiente. Por ejemplo:
– De lugar: encima, alrededor, enfrente. 
– De tiempo: ya, todavía.
– De modo: regular, fácilmente.

Imos coa ortografía,signos que pechan enunciados. 
Estuda o cadro e fai como práctica os exercicios 1,2,3,4,5, e un dos ditados graduados, das páxinas 194-195


CSQuizlet Románico VS Gótico



Fai un Quizlet e verás que tanto sabes do Románicoe do Gótico



LG
Correximos; Páxina 202 (1 ao 5);
Solucións
1   • Os sufixos que achegan a idea de ‘medida pequena’  chámanse  diminutivos.  Este  tipo  de  sufixos  tamén  se  usa  para expresar afecto ou estima. • Utilízase a raia (–) para introducir nun texto as palabras dos personaxes e para inter-  calar as aclaracións do narrador entre as intervencións dos  personaxes. Utilízanse as parénteses ( ) para incluír nunha  oración datos aclaratorios como datas, lugares, indicación de  abreviacións, etc. • O narrador dun texto é quen conta a historia. Pode ser externo se a conta coma se fose un espectador, ou interno, se é á vez un personaxe da historia.
2   Palabras que funcionan como enlaces. Preposicións;  unen palabras que se complementan ou especifican. Conxuncións; unen palabras ou grupos de palabras que expresan ideas; tipos (copulativas, adversativas, disxuntivas). Interxeccións. Son  palabras  especializadas  en  expresar  mensaxes  exclamativas;  expresan  dor,  alegría,  sorpresa,  fórmulas de saúdo.
3   irmanciño / casiñas / arboriñas / paisaxiña / recunchiño /  pedriña / pulseiriña.
4   RL.
5   Empréganse as raias, no primeiro caso, para introducir  no texto as palabras dos personaxes e, no segundo, para  intercalar as aclaracións do narrador entre as intervencións  dos  personaxes.  No  tocante  ás  parénteses,  empréganse  nos tres casos para incluír na oración datos aclaratorios.
Imos co repaso acumulativo.
Páxina 203; Exercicios 1,2,3,4,5 e autoavaliación.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Grazas polos teus comentarios e aportacións.